Prima pagină > Ale mele > Cald si lene

Cald si lene

Nici nu am trecut bine de jumatatea lunii iulie , ca valul de caldura ne copleseste pe toti , oriunde ne-am afla.Cum prindem un pic de aer conditionat , cum simtim ca viata incepe din nou sa ne pulseze in venele proape topite

Cred ca singurul motiv sa ne putem racori este un dus cu bucati de gheata in loc de geluri si creme de baie…Ieri am fost sa fac visa medicala pentru facultate iar la 9 dimineata erau 30 de grade:| …ca sa vedeti cat de „racoare” era …nu mai vorbesc dupa 12:00 ….

Incredibil , incredibil , incredibil ..noroc cu aerul de conditionat in camera ca atunci cand ies din ea afara ma loveste un val de calduri..si asa mi-am dat seama cum se simte un pui in cuptor ….nu mai spun ca apare si lenea…desi de aceasta „boala” sufar de cand m-am nascut dar parca lene+caldura …provoaca si mai lulta lene

 P.S: in dreapta sus aveti „Follow me”  asa ca va rog frumos sa ma urmariti ca sa puteti primi Email cand fac o postare noua 

Categorii:Ale mele
  1. Iulie 11, 2012 la 4:12 pm

    caldutra si lenea:) ce se potrivesc:))

  2. Iulie 11, 2012 la 6:44 pm

    Lenea vine oricand, caldura e doar o scuza dar oricum caldura asta te doboara

  3. ellyweiss
    Iulie 19, 2012 la 7:15 am

    M-a omorat caldura zilele trecute. Si vine din nou. Ne-a dat doar un ragaz, sa ne revenim putin,

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

