Prima pagină > Ale mele > Cheloo Parazitii

Cheloo Parazitii

Toti , toate au ceva cu membrii trupei Parazitii mai ales cu Cheloo . De ce ? fiindca o spune drept in fata ?ca are o gandire mai buna de cat voi ? ca a terminat o facultate care acum tot ce a invatat in aceea institutie de invatamant pune in practica?

Felu cum vorbeste , cum se exprima , raspunsurile care le da ..este un exemplu foarte bun ca tipu chiar are creier …Prefera sa nu se vorbeasca despre familia lui in public (ceea ce mi se pare foarte corect frate) si mai ales faptu ca vrea sa se duca la tara dupa ce termina cu muzica sa devina un taran 100% si sa isi faca acolo o mica „avere” e ceva..multi vor bani ,masini , femei , fotbalisti …el vrea doar la tara … ……

Este un exemplu in viata pe care incerc sa il „copiez” …incerc sa fiu ca el ..il urmaresc peste tot orice reclama orice secunda cu el ….ii invat raspunsurile care le da , atitudinea tot ce tine de Cheloo..De ce ? fiindca vreau sa fiu ca el imi place mentalitatea lui si vreau sa fiu ca el …….poate printre putinii din idolii mei care vreau sa fiu ca el …

Daca ar fii dupa mine as vrea sa am inteligenta lu’ Vadin Tudor si atitudinea lu Cheloo ..de ce ? fiindca mai sunt putini oameni ca ei si cu gandire peste aceasta tara …NA ca am si raspuns la o intrebare pusa :))

Revin cu  o postare foarte tare in 2 zile

Categorii:Ale mele
  1. Iulie 18, 2012 la 6:04 pm

    mie-mi place Cheloo!:D

    • gigelino
      Iulie 18, 2012 la 6:18 pm

      tuturor ne place :X

  2. Iulie 18, 2012 la 8:45 pm

    pe la tine nu am apucat sa trec, dar promit sa ma revansez, totusi am dat pe aici sa te invit la o leapsa si un premiu 😀

    pe http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2012/07/premiu-leapsa.html

  3. ellyweiss
    Iulie 19, 2012 la 7:16 am

    Felicitari pentru bac! La ce facultate dai?
    Facem si un schimb de link-uri daca doresti. 🙂
    „Blind Love” sa ma treci in lista. Fara ghilimele, desigur.

  4. Iulie 19, 2012 la 10:17 am

    Cheloo e unu din putinii oameni din muzica , care isi mai foloseste creierul !
    Respect

  5. Iulie 22, 2012 la 6:07 am

    Sa inteleg ca esti un mare fan Cheloo si Vadin Tudor.
    Foarte bine ! >:D<! Fiecare cu cei palce nu?:)

    • gigelino
      Iulie 22, 2012 la 9:15 am

      corect 😀

  6. Iulie 22, 2012 la 6:07 am

    place*. Scuze de greseala .:o3

  7. rox
    Octombrie 23, 2012 la 9:31 pm

    .sincer si mie imi place de cheloo ptr ca e f realist si le spune pe sleau,insa „ii invat raspunsurile care le da” mi se pare o absoluta lipsa originalitate din partea ta ,nu te confunda cu cheloo,fii tu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

