Prima pagină > Ale mele > Leapsa

Leapsa

Deci, să încep cu 11 lucruri despre mine :

Imi place mirosul cand ploua, 

Imi place ca atunci cand ma trezesc prima oara sa mananc ceva dulce, 

Imi place prostimea care ma inconjoara, 

Imi place Cheloo ,Ombladon,Vadim Tudor, 

Imi place sa fiu foarte orgolios,  

Imi place sa mananc la Fast-Food din Joi in Paste,  

Imi place sa NU stiu sa dansez,

Imi place muzica straina care este bine facuta, 

Imi place RAPIDUL ENORM, Imi place sa URASC STEAUA, 

Imi place sa cred ca asta este al 11-lea lucru, 

 Întrebările adresate de rosia_lady 

1.Unde ai vrea să îţi petreci vacanţa ideala? La mare

2.Ceai sau cafea? Ceai cu aroma de lamaie.

3.Care este citatul tău preferat? „Lumea are voie sa ma critice..eu am dreptul sa nu-mi pese”

4.Care este mijlocul de transport în comun pe care îl foloseşti cel mai des? RATB

5.Ce culoare au ochii tăi? Caprui

6.Un lucru interesant despre tine. Sunt greu inteles..insa daca o faci nu ai vrea sa ma pierzi :>

 7.Trei cuvinte care te caracterizează. Orgolios , plictisit, glumele seci

8.Serialul preferat? 2 barbati si jumatate ,Anger Management,Spartacus,Game of Thrones,Chuck

9.Care este povestea ce îţi plăcea cel mai mult când erai copil? Nici una ..toate incinta la violenta

10.Trei lucruri care te fac fericit. Multe lucruri ma fac nu am unele „fixe”

11.Desertul preferat? orice este dulce si cu fructe

Şi întrebările de la Vioreld

1. Ti-ar fi placut sa ai alt nume ? NUUUUU

2.Ce varsta doresti /a-i dori sa ai in acest moment ? 10 ani

10 ani 3. Ce amintire te leaga de copilarie ? Fara numar

4. Ce pozna ai facut cand erai copil ? Noaptea ma ascundea dupa poarta de la cimitir si aruncam cu pietre cand veneau copii de la discote ( o traznaie cu mai multi prieteni :)) )

5. Ce crezi ca te determina sa reusesti in viata singur/a ? Prostia celorlanti

6. Ce iti place sa faci in timpul liber ? Sa cites dar mi-e lene , sa dorm,sa ma joc

7.Ce genuri de muzica asculti ? Parazitii …2-3 manele atat (daca asculti si parazitii si muzica tiganeasca…..)

8.Crezi in horoscop ? Nu.

9.Care sunt persoanele cu care te intelegi cel mai bine ? Familia

10.Esti o persoana calma(rabdatoare) ? DA 2-3 zile dupa care incepe taifunul

11. Iti place sa stai pana noaptea tarziu cu prietenii ?

Da Aşa, întrebările puse de mine celor care vor prelua leapşa.

1.Ce ai putea schimba la tara daca ai fii presedinte?

2.Urmezi anumite principii in viata ?

3.Te poti schimba pentru persoana iubita ?

 4. De ce?

5. Ce te-a intarit in viata cel mai mult. 

6. Ce ora ar trebui sa indice ceasul unui astronaut cand este pe luna?. 

7. De ce se sterilizeaza acele pentru injectiile letale? 

8. Cum a fost creeat Universul?

9.Crezi in extraterestrii ? De ce ?.

10.Cum crezi ca arata acestia ?fara sa te inspiri din filme .

11.Daca suntem pe o strada fara iesire, nu se poate iesi pe la intrare?

12.De ce atunci cand suntem in masina si nu gasim ceva oprim radioul?

13.De ce deschidem gura cand ne uitam la un acoperis?

14. De ce 1+1=2 ?

Si nominalizarea de persoane 😀

 Lavii / Flyerboy / Scriitora / Viata / CulorilefacViata / C.L.M /  Blind Love

 

Categorii:Ale mele
  1. Iulie 20, 2012 la 9:51 am

    zici ca-ti place prostimea :)))

    Ms fain:P

  2. Iulie 20, 2012 la 4:58 pm

    multumesc >:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

