Prima pagină > Ale mele > Rapid 2-2 Vaslui

Rapid 2-2 Vaslui

A fost o atmosfera de vis dabi am asteptat sa ma duc pe stadion :X, nimic nu se compara cu senzatiile din timpul unui meci:bucurie, speranta , agonie, extaz. E atat de frumos sa vezi un stadion plin si toata lumea sa cante. Multi nu inteleg de ce am ales  Rapidul … o sa va spun , e foarte simplu , cu sufletul visiniu te nasti, nu poti deveni rapidist daca nu simti asta. 

Noi iubim culorile, iubim jocul ” mai bine o bara frumoasa decat un gol urat”, si nu locul in clasament si trofeele si flori castigate in mod cinstit sau NU (va dau sute , zeci,mii de exemple si nu ma repet ! ) , ca doar na …suntem in Romania “tara tuturor posibilitatilor” . M-am saturat sa imi tot zica lumea ca la Rapid sunt “ciori”, va sfatuiesc sa va uitati si in alte ograzi si sa tineti cont ca lumea se schimba, unele lozinci expira.

Categorii:Ale mele
  1. Iulie 23, 2012 la 4:43 pm

    mi-e asa un dor sa merg la meciuri 🙂

  2. Iulie 23, 2012 la 7:35 pm

    Rapidul este viata ta!

  3. Iulie 24, 2012 la 4:26 pm

    :)) forta steaua =)))))

    • gigelino
      Iulie 24, 2012 la 5:29 pm

      voi sunteti aia care ati castigat cu ceausescu si sustineti echipa pentru cupe si flori ?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

