Prima pagină > Ale mele > Leapsa

Leapsa

O leapsa de la Baiatul Zburator

Care este jocul preferat din copilăria ta?
 Pff..erau multe .. statul pe sant pana a2-a zi si mort de beat cu restul gastii si multe altele…

Care este ultimul film pe care l-ai văzut?
Scarface ..si astept cu nerabdare The Dark Knight Rises desi cred ca o sa am orgasm pana iese…

Primul cuvânt care îți vine în minte acum !?
sa-ti dam muie sa-ti dam muie Dinamoo oooo lalala sa ne pisam pe steaua !

Vara sau Iarna?
 Primavara

Care este cea mai frumoasa amintire care îți vine acum în minte?
Turneul facut in Franta ….orgasm de fericire =))

Cartea preferată.?!
Mein Kampf

Serialul preferat!?
 Spartacus

Un lucru care te face să zâmbești estee…. ?!
Say hello to my litle frend ! cine a vazut filmu cunoaste !

Ochi albațri,căprui sau negri?
Caprui

McDonalds sau. KFC ?
Subway !

Categorii:Ale mele
  1. Iulie 26, 2012 la 8:53 pm

    Ca bine zici omule . Super serial si Spartacus

  2. Lxi
    Iulie 28, 2012 la 10:30 pm

    Cum e cartea Mein Kampf?Vreau sa o citesc si eu,dar nu prea am gasit-o.Macar sa stiu daca merita efortul.Am o obsesie pentru Germania nazista:))

    • gigelino
      Iulie 29, 2012 la 11:53 am

      mein kamp se vb despre viata lu’ Hitler de cand este mic si pana isi omoara el familia si moare si el !

  3. Iulie 31, 2012 la 12:24 pm

    hihi, interesant:)

  4. August 1, 2012 la 10:41 am

    ce joc interesant ;))

  5. August 1, 2012 la 12:06 pm

    🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

