Prima pagină > Ale mele > Nervi !

Nervi !

Astazi m-am enervat rau de tot…

Stateam eu linistit, mancam o negresa, ma mai scobeam in nas, si mi-am adus aminte de o melodie….si asa incepe aventura

Problema e ca nu mai suport site-urile astea de muzica.Apesi pe butonul de download si incepe nebunia.

Felicitari! Ip-ul tau a fost selectat!Ai castigat niste branza cu ceapa.”…

Uauu..dai ‘xsi cauti iar download-ul.

Vrei sa ai penisul mai mare?

Nu,nu…adica…hmm…Dai ‘x’ si mergi mai departe.A treia oara e cu noroc…

Anunturi matrimoniale.Intalneste-l pe Gigel, seaca-l de bani si intoarce-te acasa…

Si asa mai departe….

Poti castiga ipone-uri, excursii in tari straine, poti face tractiuni ca sa-l intreci pe unul….dar melodia?! Mai greu…

Inteleg ca trebuie sa faca si ei un ban, dar asta e prea de tot…

Voi cum stati cu nervii?

Categorii:Ale mele
  1. August 1, 2012 la 8:22 pm

    Urăăăsc reclamele! Dacă m-ar fi interesat să „câştig” toate prostioarele alea intram altundeva, nu pe un site de descărcat muzică.
    În fine, mă bucur că a scris cineva şi despre asta:D.

    Dee.

  2. August 2, 2012 la 7:11 am

    aceesi problema, uite site-ul pe care il folosesc eu, poate iti vine in ajutor, trebuie doar sa inserezi linkul de you-tube al melodiei si dowland, fara alte reclame proaste:d
    http://www.youtube-mp3.org/

  3. August 3, 2012 la 11:18 am

    Branza cu ceapa? Waaa. Ce tare . Ce-ar merge acum 😀

    Vezi ca ti-am mai pasat o leapsa. :”>

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

