Prima pagină > Filme > The Hunger Games 2012

The Hunger Games 2012

Sincer sa fiu cel mai mult mi-a placut posterul ………..

THE HUNGER GAME sufera de o elaborare frivola de realitatea care exista. Se spune foarte putin de trecutul celor 12 districte si modul in care umanitatea a ajuns aici, in timp ce obiectivul jocurilor nu este tocmai clar.. Jocurile au fost create pentru a intimida pe cei saraci si pentru a preveni o rebeliune noua, dar ele sunt transmise pentru ca ei sa le vada, ceea ce revolta. Daca nu doresc sa se revolte ? De ce sunt invatati ? A vedea copii tai murind, nu te face mai supus. Scenariu, scris de Ross Collins si Billy Ray, pierde prea mult timp incercand sa explice importanta sponsorilor: oamenii invizibili si fara o aparenta relevanta in film , jucatorii trebuie sa-i impresioneze pentru a cumpara lucruri care vor ajuta la supravietuirea lor….

Categorii:Filme
  1. August 17, 2012 la 6:52 pm

    M-am tot tinut sa il vad dar in curand o voi face

  2. August 18, 2012 la 12:34 am

    Din pacate eu nu l-am vazut:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

