Prima pagină > Filme > The Avengers 2012

The Avengers 2012

Tocmai am terminat de vizionat filmul si mi-am dat seama de o chestie..

American sau Americani = ”Creaturi” mult superioare celorlalte rase de pe pamant, insusi mandria lu’ Dumezeu in materie de ”om” si ca fiinte umane, atat de destepte, curajoase, invincibile, super sofisticate si cool (in egala masura bineinteles) incat orice extraterestru bagat prin mama naibi stie ce ”cotlon” du’ prin galaxie ar trebui sa teme pt viata lui ……….asa ca (parerea mea) atata timp cat va exista America si Bruce Willis nu ma tem ca planeta va fi distrusa atat de vreo forta pamanteasca cat si de una nepamanteasca……….(nota si comentariu asupra filmului dupa vizionare).

Film : 9
Efecte: 9.50

Categorii:Filme
  1. August 21, 2012 la 5:36 pm

    nu am auzit de el:D:D:D

  2. August 21, 2012 la 5:53 pm

    Mi-a placut si ai dreptate!

  3. August 22, 2012 la 5:13 pm

    florea, ti-am aprobat amandoua comentariile, nu prea am inteles ce ai vrut sa spui in cel de al 2lea si legat de aprobare:D dar referitor la Dumnezeu, El chiar exista, insa nu te controleaza, oamenii sunt liberi sa faca ce vor, diferenta este ca atunci cand te bazezi pe El, nu esti singur, si te poate ajuta, adica nu iti controleaza viata ci doar te ajuta…

  4. August 23, 2012 la 7:38 pm

    l-am vazut si eu azi.
    2-3 faze comice, in rest, super americanu’, da cu pumnul, cade zeul…

    • gigelino
      August 23, 2012 la 7:41 pm

      Pe scurt …ceva gen americanii au puterea sa doboare si zeii daca vor =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

