Prima pagină > Ale mele > Dinozaur tigan

Dinozaur tigan

Cica in Frata a fost descoperit un dinozaur ,si iau dat numele de Dinozaurul Tigan.Din ziar se pare ca acesta are o vechime de 75 milioane de ani ..si cica este o specie noua de dinozauri  numita Titanozaur..( hmm…Titan este un cartier la noi deci e clar) DAr apare o problema : 70% din schelet sa gasit dar nu si craniul iar acesta avea  o constitutie zvelta….

sincer sa fiu nu cred ca era asa de bine facut la corp pentru ca romanul nu face sport….oricum e bine ca avem acum si un dinozaur tigan asa ca  daca tot a fost redenumit dupa „noi”   macar noi avem vechime de 75 bulioane de ani ..ei ce au ?

Categorii:Ale mele
  1. August 28, 2012 la 7:12 am

    Dinozaur tigan? Really?:|
    Oricum, imi place cum ai incheiat :)).

  2. -
    August 28, 2012 la 11:35 am

    Nu am mai auzit denumirea asta…stiam ca doar oamenii pot fi tigani, dar nu si animalele.

  3. August 28, 2012 la 2:47 pm

    Animal gipsy! :))

  4. August 28, 2012 la 5:18 pm

    numai ciudatenii pe lumea asta , si eu ca de obicei aflu ultima :$

  5. ellyweiss
    August 28, 2012 la 5:32 pm

    Mai stii ca mi-ai pasat o leapsa? Aia cu 11 intrebari, tot felul de 11 chestii 🙂
    In sfarsit, am reusit s-o fac. Sper sa-ti placa.
    http://dragosteoarba.blogspot.ro/2012/08/sosita-din-toate-zarile.html

  6. August 29, 2012 la 1:24 pm

    Un nou dinozaur, frumos. Cand te gandesti la tigani te gandesti la Romania deci avem un dinozaur romanesc, nu?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

