Prima pagină > Ale mele > Promotie sau nu ?

Promotie sau nu ?

Astazi cand am venit de la antrenament ….m-am gandit sa imi iau ceva de baut sa am acasa ca mai aveam 20 de metri si ajungeam acasa….

Intru in magazin si privesc vanzatoarea…Pun banii pe masa si ma bufneste rasul.Poate faptu ca ii sunt cel mai fidel client…singurul motiv ca are 23 de ani si e blonda cu un corp atletic

Dupa ce i-am dat banii mi-a venit o faza in minte ca in filmele Americane sau mai bine spus ca-n Bucuresti ..replica celebra… : „Ai adus marfa ? „…
Ma calmez si ii zic clar si raspicat: ”O sticla de Pepsi,daia la 2,5 litri.”…ca e la promotie la pret de 2 litri

Si o ia femeia dupa raft o freaca ca pe lampa lui Aladin cum stie ea mai bine si mi-o daruieste..sticla nu lampa 😛
Ma rog,sa nu ne lungim…

Intrebarea mea este: De ce sticla de 2,5 litri este 6 lei (2,5 litri la pret de 2 l) si sticla de 2 l este putin mai ieftina?

Categorii:Ale mele
  1. August 30, 2012 la 8:23 am

    ce noroc pe tine sa ai o vanzatoare cu corp atletic si blonda pe deasupra :))

  2. Septembrie 2, 2012 la 7:20 am

    ;)) Au producatorii si ei un secret in asta;))

  3. Septembrie 5, 2012 la 5:59 pm

    Prea multe intrebari pui si tu! Imi place replica ta celebra”Ai adus marfa ? “…cred ca d-soara a facut ochii mari!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

