Prima pagină > Filme > Men in Black 3 2012

Men in Black 3 2012

In sfarsit am fost martori la intoarcerea lui Wills Smith, unul din actorii mei preferati, si nu oricum ci in Men in Black 3! Smith, dupa 3 ani chiar arata mai slabit parca, mai batran, cum era de asteptat de altfel, dar se descurca foarte bine in roul sau. Filmul a fost interesant, cu destule greseli, dar.. vorba aia: merge si asa, mai ales ca a fost asteptat de atata lume si de atata timp.

Poate singura scena frumoasa a fost atunci cand el si-a amintit copilaria si a vazut cu proprii ochi cum a murit tatal sau ….o faza cu , care rar te intalnesti …

Categorii:Filme
  1. ellyweiss
    Septembrie 8, 2012 la 11:50 pm

    Linkul din tabel m-a adus asa, direct pe blog. Cum articolul de azi este acesta, presupun ca pe el l-ai inscris. In mod normal era bine sa poarte numele „HAPPY WEEKEND, editia nr… ” si sa fi postat link direct catre articol. Stiu insa ca l-ai scris nu pentru HW, dar se poate repara prin inserare in cadrul articolului, la sfarsit, un link catre pagina mea, aceea cu Happy Weekend ed.25. Poti s-o faci si astazi adica trebuie sa faci o trimitere printr-o fraza, la sfarsitul articolului.
    In plus, se obisnuieste sa ii vizitezi si pe ceilalti care participa la acest joc, ca sa-i zic asa si sa lasi o urma a trecerii tale (un comentariu sau macar un salut). Pe cat posibil, nu-i greu, nu suntem foarte multi saptamana aceasta.
    Nu stiu cat ai citit regulamentul, dar eu am datoria sa ti-l explic putin. OK? 🙂

    Acum despre postare, adica despre film.
    Auzisem si eu ca s-ar face inca un MIB… Iti dai seama ca sunt 15 ani de la primul? Will Smith s-a maturizat jucand rolul asta si Tommy Lee Jones a imbatranit jucandu-l 🙂 Asta mie mi se pare chiar amuzant.
    Nu l-am vazut. L-am vazut doar pe primul si mi-a placut. Apoi…asa s-a facut ca n-am mai vazut pe cel din 2002. Daca tu zici ca MIB3 a fost bunicel…te cred pe cuvant 🙂
    O duminica frumoasa!

    P.S.- Trec maine sa vad cum ai rezolvat cu linkul.

    • ellyweiss
      Septembrie 8, 2012 la 11:54 pm

      Sa stii ca eu deja am introdus in tabelul de la postarea mea acest link, nu doar link catre blog, ca sa se poata ajunge direct la articol 🙂

  2. Septembrie 9, 2012 la 6:09 am

    Ar trebui să văd filmul acesta,mai ales că şi eu sunt înnebunită după Will Smith!

  3. Septembrie 9, 2012 la 10:08 am

    imi place tipu’ 🙂

  4. Septembrie 9, 2012 la 10:10 am

    Nu-i rau:)

  5. ellyweiss
    Septembrie 9, 2012 la 11:25 am

    In regulament scrie:
    Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
    Postarea participă la jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 25.
    Trebuie sa scrii asa, ca in regulament: ” Postarea participă la jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 25.”
    Unde la „HAPPY WEEKEND! – Ediţia 25”, pui acest link: http://dragosteoarba.blogspot.ro/2012/09/happy-weekend-editia-25.html
    Sau macar „Postarea participa la jocul saptamanal de pe blogul lui Elly („Elly” va fi cu link catre postarea mea fiindca link catre postarea ta este deja pus in tabel, de catre mine) 🙂
    OK?

    • ellyweiss
      Septembrie 10, 2012 la 3:06 am

      E bine. Inseamna ca ti-am explicat destul de clar 🙂
      O saptamana buna sa ai!

  6. -
    Septembrie 9, 2012 la 5:09 pm

    Inca nu am vazut filmul, poate reusesc si eu candva sa-l vad.

  7. Septembrie 9, 2012 la 8:48 pm

    batran tommy lee jones.
    batran rau, de aia nici n-a prea jucat in film…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

