Prima pagină > Ale mele > Din intamplare….

Din intamplare….

Azi am ramas uimit de cati cacati de caine sunt in Bucuresti..

Te feresti de unul si dai de altul..e inevitabil sa nu calci!

Si nu inteleg chestia cu norocul.Eu ma consider ghinionist daca calc in rahat,daca se caca un porumbel pe mine…nu vad si nu inteleg cum a ajuns cacatul sa fie un motiv de pus bilete la loto.Ceva de genu :”Daaaa!!Porumbelule..de cand te astept.Multumesc ca m-ai ales pe mine drept wc-ul tau.” Hai sa fim seriosi…Mergi pe strada si il mai auzi pe unu:Am calcat intr-un noroc..pfoai baga-mi-as pula..”..Pai daca e noroc..de ce injuri?Oare daca e cacat de om..esti mai norocos decat daca e de caine?Intreb si eu..Voi ce parere aveti?

Ce post de cacat..

Categorii:Ale mele
  1. Septembrie 16, 2012 la 7:24 am

    Naspa cu ca cacatii astia.
    P.S: le am pe amandoua…amandoua sunt importante ptr mine:)

  2. Septembrie 16, 2012 la 9:09 am

    uite ca nu mai gasesc postul meu…
    in care am zis ca atunci cand se dezgheata p-afara calci numa in cacati.
    si nici nu stii daca-s de caine sau d om. sau daca e namol.
    ca-s numa zoaie, cacati si namol, mai mare placerea sa mergi pe strada…

  3. Septembrie 16, 2012 la 9:14 am

    Hai ca mai facut sa rad! Dupa ce ca sunt eu suparata,postul tau m-a inveselit. Sigur ca este o prostie…ca si cu pisica neagra cand iti taie calea,sau cand te intalnesti cu un popa…si exemplele pot continua. In viata norocul depinde de om…el e singurul care si-l face cu mana lui.

  4. Septembrie 16, 2012 la 6:58 pm

    =))) hai ca doar nu s-or caca si oamenii pe strada=)))

  5. Septembrie 25, 2012 la 12:32 pm

    Tipic.Şi faza e că nici nu-i curăţă nimeni!..

  6. -
    Octombrie 2, 2012 la 5:12 pm

    Asta e, e ceva normal in tara noastra.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

